Témáink:
- Most van az internetes vásárlás dandárja, amire persze a világjárvány még jól rá is tett egy nagy lapáttal. Mindenki várja, vagy már inkább idegesen lesi, hogy megérkezik-e még az ünnepek előtt a karácsonyra szánt ajándék. És ha igen, biztosan nem lesz-e vele probléma. Amiből sajnos minden évben akad, jócskán. De ilyen helyzetben mit lehet, illetve mit érdemes tenni?
- Jövőre már minden banknál bevezetik az internetes webáruházas bankkártyás vásárlásoknál az úgynevezett erős ügyfél hitelesítést. Idén már jóhéhány bank ügyfele találkozhatott is ezzel. Meséltünk a legfontosabb változásokról.
- Már sokszor beszéltünk arról, hogy januártól új jótállási szabályok lépnek életbe - amelyek fogyasztóbarátabbak mint a jelenlegiek. De azért arról is érdemes tudni, hogy milyen fogyasztói kötelezettségek keletkeznek a 2021-től életbe lépő jótállási szabályok esetében.
- 2022-től egyszerűsödik a digitális ügyfél azonoítás. Ez mit is jelent pontosan? Mit kell tudnunk minderről?
- És miután ez volt az utolsó műsorunk egy kicsit lazábbra vettük a figurát, furcsa vagy vicces különleges biztosítási ügyekről esett szó. Higgyék el, nem is gondolnák, mikre lehet biztosítást kötni.