Több mint 3 milliárd ment el a vadászati kiállítás kommunikációjára
26/10/2021 15:08
| Szerző: Klubrádió
Több mint 3 milliárd forintot költöttek a vadászati kiállításhoz kapcsolódó „kommunikációs feladatokra” – derül ki abból a válaszból, amelyet Dorosz Dávid, a Párbeszéd Magyarország politikusa kapott közérdekű adatigénylésére az Egy a Természettel Nonprofit Kft.-től.
Az Átlátszón nyilvánosságra hozott lista szerint csak „sajtókapcsolati tanácsadásra” több mint 9 millió forintot költött a kft. Arab országokban 19 millióból népszerűsítették a kiállítást, 125 millió forintot költöttek applikációkra (és ez nincs benne a szoftverfejlesztés több mint 600 millió forintos tételében). Hétmillió forintba került a kommunikációs stratégia, további 38,6 millióba annak koordinálása.
Bőségesen jutott – tízmilliós nagyságrendben – a Nimród vadászati szaklapnak, további 31 millió forint a Hír TV-n leadott sorozatra.
A nagyobb költségtételek között szerepel a jogi tanácsadás, ami ezek szerint százmilliós nagyságrendű kiadást jelentett a szervezőknek, emellett közel negyedmilliárd forintot emésztett fel a szobrok elkészítése. A Hungexpo pedig több mint 4 milliárdot kért a kiállítási terület bérléséért. Még a 2018-as választás előtti Hír Tv számolt be arról, hogy bár 17 milliárdot költött az állam a Hungexpóra, mégis bérló maradt.
A költések teljes listáját itt találják.
(Kiemelt kép: Klubrádió/Hardy Mihály)