Hús, sör, sajt – ezzel él a magyar
22/02/2019 10:37
| Szerző: Klubrádió
Nőtt a fogyasztás, több élelmiszert vásároltunk tavaly, mint a korábbi években. Egyúttal nőtt a fogyasztói bizalmi index is.
Hét százalékkal nőtt a hazai élelmiszerfogyasztás az AC Nielsen felmérése szerint, a legtöbbet feldolgozott húsból, sörből, sajtból vásárolunk. Aztán jönnek a szénsavas üdítők és az ásványvizek. Az árakra továbbra is érzékenyek vagyunk. Amint azt Czikora Csilla, az AC Nielsen ügyfélkapcsolati igazgatója elmondta, a vásárlók többnyire a diszkont áruházakba mennek és 70 százalékban a saját márkás árukat keresik.
Javult a fogyasztói bizalmi index is, ami azt jelzi, hogy a megkérdezettek jónak ítélik meg a saját pénzügyi helyzetüket, bíznak abban, hogy a jövőben is lesz munkájuk, így aztán a vásárlási kedvük is megmarad.
Szénási Sándor interjúját a fenti „lejátszás” ikonra kattintva hallgathatja meg. Kiemelt kép: Pixabay.