Az Anno Budapest témája a Piramis. Na nem a fáraók otthona, hanem a 70-es/80-as évek kultikus magyar hard rock bandája, a Som-Gallai- Révész-Köves-Závodi kvintett. Az 1975-ben alakult, a csöves - vagy, ahogy akkor hívták, a bamba generációs - fiatalok egyenesen rajongtak az akkor idehaza újszerű hangzást produkáló zenekarért, senki nem értette a Piramis-JELENSÉGET, melyről így ír Sebők János Magya-Rock 2.című könyvében:
„A Piramis ritka szerencsés pillanatban érkezett a hazai rockvilágba. Merész újításuk (a hard-rock felvállalása a divatból is kikopó middle of the road-pop ellenében) találkozott egy felnövekvő, új tizenéves generáció érzés- és gondolatvilágával. A társadalmi szervezetektől, intézményektől a szükségesnél és igényeltnél kevesebb figyelmet kapó fiataloknak a kemény rockzene segített az önmagukra eszmélésben, a Piramisé lett az az elvitathatatlan szerep, hogy zenéjükkel, dalszövegeikkel először fejezzék ki ennek az új generációnak a hangulatát, érzéseit, vágyait.”
A betelefonálók minderről Panxnotded Miklóssal beszélgettek. Miért volt Kölyök a fiatalok bálványa? Mennyire volt jó gitáros Zacskó, illetve jó dobos a Pinyó? Miért nem tudta Gallai helyettesíteni Révészt az énekes poszton? Hogyan zsarolták meg Som Lajost, hogy jelentsen a zenekarról, és ha nem ír alá, akkor ugrik a nyugat-európai turné a Steppenwolffal? Hogyan is volt az az aranycsempészéses balhé? Hogyan lehetett olyan lemezcímet adni, hogy Erotika? És hogy jártak-e az IfiParkban vagy valahol máshol Piramis-bulin?