„Köszönjük

Folytattuk beszélgetéssorozatunkat a Tudatos Vásárlók Egyesületével. Ezúttal Dr. Szász Nóra, a TVE munkatársa volta vendégünk, akivel arról beszélgettünk, megvalósítható-e teljes mértékben a csomagolásmentes élet? Milyen kihívásokba ütközhetünk vásárláskor, és mivel helyettesíthetők az olyan termékek mint például a sampon, vagy a tusfürdő – amelyek hagyományosan kizárólag csomagolásban vásárolhatók meg?

A reklám célja a fogyasztásra ösztönzés. A fenntarthatóságé a fogyasztásunk csökkentése. Összeérhet-e a kettő? Lesz-e, illetve megtalálja-e a szerepét a marketingszakma egy fenntartható világban? – Dr. Nagy Bálint, a Reklámszövetség volt elnöke, az IBS Marketingtanszék vezetője 

2021. október 21. Ép ésszel (2021. október 21., csütörtök 14:00)
46:44
00:00
Műsorvezetők: Lay Viktória Szerkesztők: Lay Viktória