Az adásban Folytattuk beszélgetéssorozatunkat a Tudatos Vásárlók Egyesületével. Ezúttal a reklámok ránk gyakorolt hatásáról, illetve a túlfogyasztás elkerüléséről beszélgetünk Boga Emesével, a TVE munkatársával. Ezután dr. Kun Bernadette, az ELTE Pszichológiai Intézetének docense segítségével megvizsgáltuk a kényszeres vásárlás mögött húzódó pszichés problémákat.
Likviditási gondok várhatnak a műanyagipari vállalatokra, ami miatt a fogyasztókra háríthatják a megemelkedett költségeket. Bujdosó Tünde, az Euler Hermes kockázatkezelési igazgatója volt a vendégünk.
A tudatos fogyasztók magazinja.
A műsor első félórája a Tudatos Vásárlók Egyesületével közösen készül. Az adás ezen része elérhető podcast formájában is Szelektíven címmel.
Iratkozzon fel a műsorra kedvenc online platformján!
Spotify
Apple podcast
Google podcast