Beindultak a kereskedők, már most a karácsonyi vásárlási mizériára utaznak, akció akció hátán, sőt, rövidesen kuponnapok is lesznek. Mire figyeljenek ebben az időszakban különösen a fogyasztók, mielőtt vásárolnának?
Mi van akkor, ha egy márkás kabát amit 4 hónap után tisztítóba visznek, összecsomósodik? A tisztító szakvéleménnyel tanúsítja, hogy a címkének megfelelő volt a technológia, az üzlet, ahol vásárolta pedig szakvéleménnyel állítja, hogy az adott tisztítási technológia okozhatja a csomósodást. Vagyis mindenki szó szerint mossa a kezeit – a pórul járt ember meg a 80 ezres kabátja miatt a padlón. Mi a megoldás? Kinek és hogyan kell- kellene kártéríteni a kabát tulajdonosát?
Kell-e használati útmutató egy átlagos termékhez? Ha van, mi a haszna a fogyasztó számára?
Nem mindegy mit veszünk weben. Érdemes előtte alaposan tájékozódni, mert például még ma is van olyan webáruház, amely olyan gázkazánt árul, amit már nem is lehetne Magyarországon forgalomba hozni. Az a vásárló pedig aki mindezt nem tudván megvesz egy ilyet, mindezzel csak akkor szembesül, amikor kihívja a gázszerelőt, hogy üzemelje be. Az pedig teljesen jogosan megtagadja. A fogyasztó persze vissza akarja vetetni a kazánt, ám a webáruház elzárkózik ettől. Százezres tételről van szó, és persze a kérdés az, hogy mit lehet ilyenkor tenni.