Mit tegyünk, ha az ATM elnyeli a bankkártyánkat?
15/02/2019 11:20
| Szerző: Klubrádió
Mennyire bosszantó tud lenni, hogy hiába ütjük be a bankjegykiadó automatába a kért összeget, semmit sem kapunk kézhez. Fogyasztóvédelmi műsorunkból kiderült, hogy mi a megoldás.
Ha a pénzkiadó automatába hiába tettük be a bankkártyánkat, beütöttük a PIN-kódot, mégsem kapjuk meg az igényelt összeget, rosszabb esetben egyetlen fillérhez sem jutunk hozzá, akkor azonnal fel kell hívni az automata üzemeltetőjét. A műsorban a Magyar Nemzeti Bank felügyeleti szóvivője, Fülöp Zsuzsa hasznos tanácsokat adott a teendőkről. Így például elmondta, hogy amikor telefonálunk az automata üzemeltetőjéhez, akkor semmiképpen se adjuk meg a bankkártyánk adatait. Ha technikai hiba miatt nem jutunk hozzá a pénzünkhöz, akkor a számlavezető bankunk haladéktalanul jóváírja azt az összeget, amelyet nem kaptunk meg, ráadásul visszamenőleges hatállyal, arra a napra, amikor nem adta ki a pénzünket az automata.
Nívó - a minőség magazinja
2019. február 14. 14 h
A műsort a felső „lejátszás” ikonra kattintva hallgathatja meg.