„Köszönjük
Nívó - a minőség magazinja

Pórul járt? Mikor jár a kártérítés?

9/11/2019 06:56

| Szerző: Klubrádió

Beindultak a kereskedők már most a karácsonyi vásárlási mizériára utaznak akció akció hátán sőt rövidesen kuponnapok is lesznek. Mire figyeljenek ebben az időszakban különösen? Mielőtt vásárolnának.

2019. november 07. Nívó - a minőség magazinja (2019. november 07., csütörtök 14:00)
48:58
00:00
Műsorvezetők: Törtei-Takács Kriszta
Mi van akkor, ha egy márkás kabát amit 4 hónap után tisztítóba visznek összecsomósodik? A tisztító szakvéleménnyel tanúsítja, hogy a címkének megfelelő volt a technológia, az üzlet pedig, ahol vásárolta pedig szakvéleménnyel állítja, hogy az adott tisztítási technológia okozhatja a csomósodást. Vagyis mindenki szó szerint mossa a kezeit - a pórul járt ember meg a 80 ezres kabátja miatt a padlón. Mi a megoldás? Kinek és hogyan kell, kellene kártéríteni a kabát tulajdonosát?

Kell-e használati útmutató egy átlagos termékhez? Ha van, mi a haszna a fogyasztó számára?

Nem mindegy, mit veszünk weben. Érdemes előtte alaposan tájékozódni, mert például még ma is van olyan webáruház, amelyik olyan gázkazánt árul, amit már nem is lehetne Magyarországon forgalomba hozni. Az a vásárló pedig, aki – mindezt nem tudván – megvesz egy ilyet, mindezzel csak akkor szembesül, amikor kihívja a gázszerelőt, hogy üzemelje be. Az pedig – teljesen jogosan – megtagadja. A fogyasztó persze vissza akarja vetetni a kazánt, ám a webáruház elzárkózik ettől. Százezres tételről van szó és persze a kérdés az, hogy mit lehet ilyenkor tenni.

Nívó
2019. november 7. csütórtük 14:00
Műsorvezető-szerkesztő: Törtei-Takács Kriszta