Vigyázat! Hamisítják a Facebook kriptovalutáját.
Van-e a cipzárra szavatosság? Ha igen, mikor érvényesíthető? Vagy fogadjuk el azt a boltosok szájából gyakran elhangzó mondatot, hogy cipzárra és kopó-fogyó alkatrészekre nincsen garancia?
Mobilparkolás: létezik-e ott is a türelmi idő? És ha igen, mennyi és mikor? Illetve hogyan tudunk ezzel érvelni, ha jogtalanul büntetnek meg?
Egy újabb zavarosban halászó pénzügyi szolgáltató csoportot büntetett meg az MNB. A lényeg, hogy nem az ügyfél, hanem a saját zsebük érdekeit nézve ajánlottak biztosítási termékeket. Miért veszélyes ez?
Szépségápolási terméket vásárolt valaki, egy olyan cégtől, amelyik azt hirdette magáról, hogy 18 napig meggondolhatja magát a vásárló, és ha nem elégedett, visszaküldheti a terméket, és visszakapja a vételárat. Mégis több hete nem küldik vissza a vételárat. Mi a lehetőség, hol hibázott a vásárló, és hol a bolt?