Vigyázz kész rajt! Március 2.-tól indul az azonnali fizetési rendszer. Mik a fontos tudnivalók?
Szépségápolási terméket vásárolt valaki, egy olyan cégtől, amelyik azt hirdette magáról, hogy 18 napig meggondolhatja magát a vásárló, és ha nem elégedett, visszaküldheti a terméket, és visszakapja a vételárat. A hölgyet mégis több hete fárasztják, a pénzt nem látja. Mi a lehetőség, hol hibázott a vásárló, és hol a bolt?
Már tudni, hogy melyik az első olyan biztosító, mely kijött az első fogyasztóbarát lakásbiztosítással.
Megteheti-e egy étterem-hálózat, hogy a mindenütt hirdetett epershake ne legyen hónapokig kapható az éttermeiben? Van-e lehet-e ennek jogkövetkezménye?
Változás a gyermekeknek szóló reklámok megítélésében? A reklámtörvény régóta tiltja a közvetlenül a gyermekeknek szóló reklámokat, főleg, ha azok arra ösztönzik őket, hogy szüleiket vásárlásra szólítsák fel. A GVH első ilyen miatt kiszabott 21 millió forintos bírsága változást hozhat – talán.
És még egy: a GVH 670 millió forintos bírságot szabott ki a Telekomra, mert az előfizetőknek a kétéves hűségidő alatt NEXT S csomag esetén összesen 36.ezer forinttal, NEXT M csomag esetén összesen 96 ezer forinttal többet kellett fizetniük, mintha ugyanazon előfizetésre készülékvásárlás nélkül szerződtek volna. Természetesen megkerestük a médiahatóságot, hogy kártalanítania kell-e a Telekomnak az ügyfeleit.