Nem mindig szabad bedőlni az elnevezésnek. Hiába gondolnánk, hogy a Magyar Adósságrendező Zrt. állami cég, aki segít a bajba jutottaknak – igazából az elnevezés mögött a bajba jutottakat lehúzó ügyeskedők álltak.
Mit lehet, illetve muszáj lenne tennie egy biztosítási ügynöknek? Sajnos a mai valóság az, hogy többször elfelejtik tisztességesen tájékoztatni a kuncsaftokat. Vagyis, egyszerűbben fogalmazva, jól rásóznak emberekre számukra egyáltalán nem biztos, hogy előnyös terméket. Szerencsére a pénzügyi felügyelet elkezdett utazni rájuk.
Mi van akkor, ha a kereszteződésben lévő lámpáról egyszer csak lezúdul a megolvadt jég. A gyanútlanul pirosnál várakozó autós legnagyobb meglepetésére a szélvédőjén köszön be .Ki ilyenkor a felelős? Kihez fordulhatunk, vagy ahogy a közútkezelő írja, ez vis major?
Visszatértünk egy hallgató által felvetett kérdésre is, ami temetkezéssel, pontosabban egy sírkő tönkretételével kapcsolatos. A kérdés pedig az volt, hogy felelősséggel tartozik-e a temető az okozott kárért.
Változik-e a pótdíjbefizetésre vonatkozó határidő, amennyiben panasszal fordultam a parkolási esemény kivizsgálása érdekében?
És megint beszéltünk a mobilparkolásról, mert még mindig sokan nincsenek teljesen tisztába ezzel kapcsolatban fontos dolgokkal.
Vendégek: Paragi Attila fogyasztóvédelmi szakértő, Binder István, az MNB felügyeleti szóvivője, Dr Kecskés András parkolási szakértő, ügyvéd