Ha egy dezodort egy férfiasságot sugárzó, kidolgozott férfitesttel, egy epilátort pedig egy hosszú, kecses, szexi női lábbal reklámoznak, akkor a reklám a termék alapvető nőiességét és férfiasságát hangsúlyozza. De van olyan reklám is, amikor a szép test csupán figyelemfelkeltés, és semmi köze sincs a termékhez. Legyen megalapozott vagy öncélú, a reklámokban megjelenő tárgyiasított női és férfi testek látványa hatnak ránk. Felkelti a figyelmünket,- de eladható-e vele a termék? Inspirál vagy épp rombolja az önértékelésünket? És Etikus-e egyáltalán a használata? Erről beszélgettünk az Uniszexben a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának oktatójával, Huszár Sándor marketing tanácsadóval. Acsády Judit történész pedig a feminizmustörténet rendszerváltás utáni időszakáról beszélt.