2 milliárdot költött hirdetésekre a Megafon
25/05/2024 14:46
| Szerző: Klubrádió
Ez hirdetésenként átlagosan egymillió forintos költséget jelent.
A Fidesz-barát Megafon teljes hirdetési költsége most a Meta Ad Library adatai szerint 2 003 603 072 forint, ez nagyjából kétezer szponzorált posztra ment el – írja a Telex.
Ez hirdetésenként átlagosan egymillió forintos költséget jelent. Hogy ezért cserébe hányszor jelentek meg ezek a jellemzően videós posztok a magyar facebookozók hírfolyamaiban, azt csak megbecsülni lehet, de abból kiindulva, hogy jelenleg 2-3 forint / megjelenés körüli árat számláz a Facebook az ilyen jellegű hirdetésekért, összesen mindenképpen sok százmillió, talán egymilliárd közeli megjelenésről beszélhetünk, kevesebb mint négy év alatt.
A kétmilliárd forinttal a magyar hirdetési toplistát toronymagasan vezeti a Megafon, a második Magyarország kormánya 679 millióval, majd a Fidesz központi oldala következik 617 millióval.
A Megafon azt állítja, egyetlen fillér közpénzt vagy állami forrást sem kapnak, a működésüket nagylelkű mecénások adományaiból finanszírozzák – jegyzi meg a lap.