Évi hárommilliárdot ad bormarketingre a kormány
3/03/2023 13:49
| Szerző: Klubrádió
Ahhoz képest, hogy milyen nagyszerűek a magyar borok, a nemzetközi elismertségük még nem elégséges; ezen kíván segíteni a készülő Magyar Bormarketing Stratégia – mondta a 11. Borkonferencia megnyitóján, Budapesten a Miniszterelnökséget vezető miniszter.
Gulyás Gergely szerint a nem megfelelő külföldi elismertség nem a magyar borászok munkáján múlik, ma már ugyanis nem igaz, hogy a jó bornak nem kell cégér. Ezért döntött úgy a magyar kormány, hogy ösztönzi a magyar borok ismertebbé, népszerűbbé tételét nemzetközi téren is – közölte.
Gulyás szerint a készülő bormarketingstratégia mögött világos, egyértelmű és jelentős kormányzati támogatás áll, kidolgozására és megvalósítására évi 3 milliárd forint áll rendelkezésre – írta az MTI.
Szintén mai hír, hogy Tiborcz István, a miniszterelnök veje vett magának egy borházat Tokajban.
A végére egy kis érdekesség, Orbán Viktor illusztris társaságban 2021. decemberében: