Magyarul kért bocsánatot a Booking.com vezére a nyári kifizetési botrány miatt
8/11/2023 10:32
| Szerző: Klubrádió
Egyszeri kárpótlást ígért azoknak, akiknél 21 napnál többet késett a kifizetés.
Magyarul írt levélben kért bocsánatot a Booking.com vezérigazgatója, Glenn Fogel mindazoktól, akik károsultként érintettek a nyáron kialakult kifizetési botrányban, és akik közül sokan a mai napig nem kapták meg a pénzüket a szállásközvetítőtől – adta hírül a 24.hu a Spabook nyomán.
Fogel elismerte, hogy a késések a kifizetésekben, amelyet egyes partnerek tapasztaltak, hosszabbak voltak, mint amire előzetesen számítottak.
A vezérigazgató a bocsánatkérésen túl, egyszeri készpénzes fizetést ajánlott fel azoknak, akiknél legalább 21 napot késett a kifizetés az eredetileg jelzett 10 napos befagyasztás után, november végéig az érintetteknek elutalják az összeget. Az ígéret szerint a tartozás összegétől és a tapasztalt késedelem hosszától függően változik a kárpótlás, de legalább 50 euró lesz vagy ennél több. Megadtak továbbá egy email címet (partner.payments@booking.com), és arra biztatják az érintetteket, ha még nem keresték őket, itt tegyenek bejelentést, hogy a cég mielőbb rendezhesse a tartozásokat.