Több mint egymilliárdba kerülhetett listaáron a „háborúpárti” plakátkampány
7/09/2023 12:03
| Szerző: Klubrádió
A valós összeg valószínűleg alacsonyabb, de így is több százmilliót költhetett a kampányokra a közpénzzel is megtámogatott szervezet.
Listaáron több mint egymilliárd forintba is kerülhetett a CÖF-CÖKA „háborúpárti” plakátkampánya – írja a 24.hu, A reklámköltéseket figyelő Kantar Media adataira hivatkozva, amelyek alapján a plakáthelyek összesen 1,066 milliárd forintba kerülhettek. Ez azonban nem feltétlenül a valós végösszeg, ebből még lejöhetnek például a nagy mennyiség miatt adott engedmények és az ügynökségi jutalékok is.
A lap forrásai szerint a valós összeg valószínűleg alacsonyabb, de így is több százmilliót költhetett a kampányokra a közpénzzel is megtámogatott szervezet.
A portál adatai szerint így nézett ki a kampány:
- 130,2 millió az Adboard Kft.-nél,
- 7,1 millió a Pannon Plakátnál,
- 408 millió a Publimontnál
- és 520,5 millió a Publimont City Lightnál.
Ez összesen 2984 megjelenést jelentett, 1735 citylightot – megállókban, bevásárlóközpontokban, benzinkutaknál látható hirdetések –, és több mint 1200 óriásplakátot.