
A Klubrádió gazdasági magazinműsora. Zsebbevágó kérdések a 'Pénz' világából. Egyszerűen és érthetően.
A Klubrádió gazdasági magazinműsora. Zsebbevágó kérdések a 'Pénz' világából. Egyszerűen és érthetően.
Az óév utolsó adása a Vállalkozók Klubjában az autóiparról szólt: a többi között beszélgettünk a hazai autópark átlagéletkoráról, arról, mi várható jövőre elektromosautó-ügyben, és hogy miért szorították ki az SUV-k a hagyományos gépkocsikat. Zách Dániel, az alapjarat.hu főszerkesztője volt a vendégünk.
Egyre több cég kényszerül arra, hogy a termelés biztonsága érdekében készleteket halmozzon fel, raktározzon, illetve minél közelebbről szerezzen be alkatrészeket.
Nem lettünk a vas és acél országa. Ez talán nem is baj, nagyot fordult a világ a Rákosi-éra óta, de a bányászatnak ma is van jelentősége. Egy kis történelem.
Tízből kilenc esetben használt gépkocsit vásárolnak az emberek, és bár időről időre felmerül a dízelek és az ócska benzinesek kitiltása, az nem megy olyan könnyen.
Sok mindent át kellene gondolni az energiapolitikában, az energia- és üzemanyagárak szabályozásában. A benzin ára az év végéig valószínűleg marad a jelenlegi szinten.
A nyilvánosság segítségével lehetne átláthatóbbá tenni a multinacionális cégek működését. Az EU ez irányú törekvését az Orbán-kormány igyekszik blokkolni, mellesleg a német is.
A járvány jogi kérdéseket is előhozott. Az egészséghez való jogunk fontosabb, vagy a személyiségi jogaink? Ki hozhatja nyilvánosságra, hogy fertőzöttek vagyunk?
Minden 4. munkavállaló 2 órával többet dolgozott otthon a járvány idején. 30-40 százalékuk gondolkodik azon, hogy új munka után néz, 17 százalék pedig már keres is.